Importul de mobilier si accesorii pentru sali de evenimente
Descrierea
Clientul nostru, proprietarul unui hotel din Resita, ne-a contactat pentru a o asista pentru importul de mobilier pentru dotarea unei sali de evenimente. Este vorba de scaune transparente din acrilat, mese pentru restaurant rotunde si dreptunghiulare, perne pentru scaune si mese de bar iluminate LED.
Contractul prevedea verificarea furnizorului, negocierea conditiilor tehnice si financiare, identificarea si angajarea transportatorului si asistenta pentru operatiunile vamale.
Am ales, pentru ca era un furnizor cu care nu mai lucrasem sa folosim serviciul Trade Assurance de la Alibaba, un serviciu gratuit care-ti ofera siguranta ca nu vei recupera banii platiti in avans, in cazul in care furnizorul nu-si indeplineste obligatiile contractuale. Daca este bine intocmit, contractul Trade Assurance asigura inclusiv eventuale probleme de calitate chiar dupa importul marfii in Romania. Fiind un instrument destul de specializat, va recomandam colaborarea cu un specialist, pentru a configura corect datele contractului Trade Assurance.
Contractul a avut cateva elemente distinctive, implicand consolidarea livrarii de la doi furnizori, begocierea pretului intr-un palier extrem de strans.
Probleme:
Pentru ca nimic nu este perfect in lumea aceasta, au existat si cateva probleme, rezolvate de catre noi impreuna cu beneficiarul.
- Banca beneficiarului a intarziat palta externa cu peste 8 zile, fata de termenul normal. La insistentele clientului nostru, nu am aflat motivul. Am trans niste invataminte din asta, nu va recomand BRD ca banca prin care sa faceti tranzactii internationale.
- Aceasta intarziere a paltii, a intarziat cu cateva zile operatiunile de transport, pierzandu-se locul pe barja care fusese programata initial.
- Toate aceste inconveniente au intarziat cu o saptamana transportul, fara a influenta (din fericire) costurile.
Am invatat dupa acest eveniment doua lucruru:
- Atentie sporita la elemente care par neimportante, cum ar fi timpul de transfer bancar.
- Lansarea comenzilor din timp, pentru ca orice intarziere pate duce la ratarea termenelor de livrare.
Avantaje pentru client:
Negociind atent, am obtinut de la furnizorul chinez o serie de avantaje, care i-au permis clientului nostru sa economiseasca o suma mai mare decat comisioanele noastre. Lurnd atent, am reusit sa facem o afacere buna atat pentru clientul nostru cat si pentru noi. Iata ce a obtinut clientul:
- Un discount de aproximativ 700 de doalari, fara ca acest discount sa afecteze calitatea produselor
- Furnizorul principal a fost de acord sa se ocupe de livrarea, in acelasi container si a marfurilor furnizate de alta firma. In mod normal, daca am fi alese o firma de logistica din China pentru aceasta operatiune, am fi platit peste 300$ in cel mai fericit caz.
Detaliile proiectului
Client Hotel Rogge
Date finalizarii octombrie 2017
Servicii asistenta import
Produse: scaune acrilat, mese, mese LED.
De ce sa import aceste produse din China
Mobilier iluminat LED.
Tehnologia a intrat si in domeniul mbilierului pentru sali de evenimente. Este spectaculos, inovator, stralucitor si face ca locatia dumneavoastra sa para un loc din viitor. Importate din China, elementele de mobilier iluminate LED, pot ajunge in sala dumneavoastra la preturi rezonabile si o calitate deosebita. Oaspetii vor fi incantati.